Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland

Merkpositionering

Een sterke merkpositionering onderscheidt jouw merk van andere spelers in de markt.

Merken die zich herkenbaar, consistent en authentiek positioneren zijn succesvoller. De plek die jij als merk inneemt in het hoofd en hart van jouw doelgroep. Dat is de merkpositionering. Keuzes voor merken worden gedreven door behoeften. Het is dus belangrijk dat jouw merkpositionering hierop aansluit. Je wil een verbinding creëren tussen doelgroep en merk. En dat gaat niet alleen over functioneel (bijvoorbeeld prijs en service) maar juist ook over een diepere, emotionele verbinding

Wat is jouw uitdaging?
Where tech meets marketing
Laptop op een schaduwrijk bureau met daarop een webpagina over astaxanthine, een oogafbeelding en tekst.

Jouw merk laden met positieve, emotionele associaties

Je wil een unieke plek innemen bij jouw doelgroep. Dit kan alleen als je jouw merk scherp positioneert.

Als je jouw merk kan koppelen aan zowel functionele als emotionele waarden. Dat vraagt een kritische houding, een duidelijke visie en focus. Dit levert je veel op. Een scherpe merkpositionering zorgt namelijk voor een diepere verbinding met jouw merk. Een gevoel bij de doelgroep waarom zij zich met jouw merk willen associëren.

Waarom is een merkpositionering zo belangrijk?
Bij Every Day is de merkpositionering het startpunt van alle communicatie. We moeten in het fundament eerst weten waar jouw merk voor staat. De reden hiervoor is dat we graag onderscheidend werk maken waarmee we doelen bereiken.

Sterke merken noemen we dat. Een sterk merk is onderscheidend van andere in de markt. Dat is in een snelgroeiende wereld niet makkelijk. Wat de manier is om dit toch voor elkaar te krijgen? Precies. Een scherpe merkpositionering.

Een presentator legt zijn dia uit aan een schemerige zaal vol luisteraars.

Samen komen we tot een sterke merkpositionering

En dat doen wij aan de hand van een strategische sessie waarin we middels het Brand Key Model bepalen waar jouw merk voor staat. En dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn.

Het enige wat je nodig hebt is een duidelijke visie en een kritische houding. En ons natuurlijk. Op basis van de sessie doorlopen we samen verschillende thema’s. Waarom koopt de doelgroep jouw dienst of product? Op welke insight speel je in? Hoe ziet jouw concurrentieomgeving eruit?

Merkpositionering als vertrekpunt.

We leggen jouw unieke merkpositionering vast in het brandbook. Dit is een inspirerende merkbijbel die als houvast dient en sturing kan geven aan alle communicatie. Alles waar jouw merk voor staat komt hierin terug. Dat begint met de merkpositionering, maar kan later uitgebreid worden met huisstijlelementen als logo, typografie, beeldtaal en kleuren. Zo heb je één merkbijbel die zowel intern als extern direct duidelijk maakt waar jouw merk voor staat. Dit vormt hét vertrekpunt voor alle communicatie.

  • Branding
  • SAAS - Platforms
Twee mensen liggen lachend tegenover elkaar op een deken, met druiven in de buurt.
Twee mensen op een picknickkleed, oog in oog, met fruit naast zich.

So Syncd

Design dating platform

  • Branding
  • SAAS - Platforms
  • E-Commerce
  • Platforms
Smartphone toont horloge-app: profiteer van gratis verzending bij uw eerste bestelling!.
Ontvang je eerste polshorloge met gratis verzending! Shop op onze smartphonevriendelijke website.

Wristler

Horloge handelsplatform

+5.500 horloge advertenties na lancering

  • E-Commerce
  • Platforms
  • Websites
  • Detailhandel
Minimalistische eethoek: geweven placemats, borden, bestek, wijnglazen, houten stoelen.
Strak dineren: witte tafel, houten stoelen, geweven matten, zwarte borden, bestek en wijnglas.

Urban Creative

Een digitaal partnership

  • Websites
  • Detailhandel
  • +20

Ready to make impact? Let’s get in touch

25+ digital natives & 2 lovely dogs

You want to grow with us? Please inspire us with your dreams and ambitions! Work with us Every Day. You won’t regret it.

hello@every-day.nl085 021 11 21
More