Now creating
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitmentplatform - ENGNR
  • B2B e-commerce platform voor internationale groothandel in professionele sportproducten - ACM Products
  • Campagne voor gedragsverandering in afvaldomein - Gemeente Breda
  • Corporate website & configurator - HBC
  • Strategische client journey sessies - Koppert Cress
  • Performancecampagnes voor leadgeneratie - FiscFree
  • Ontwikkeling digitaal landschap - Damen Technical Agencies
  • Multi-channel wervingscampagne - Surplus
  • Ontwikkeling corporate - en recruitmentplatform - Maas-Jacobs
  • Corporate website - Oliehoorn
  • Employer branding en wervingscampagne - Hoogheemraadschap Delfland
  • Recruitment
  • Websites

HOBIJEen next level recruitmentplatform voor HOBIJ

HOBIJ is al jaren een toonaangevende speler in internationale arbeidsbemiddeling. The human driven agency in flexibele arbeid.

Een man glimlacht bij een fiets binnenshuis, met een groene plantenmuur en het bord "HOBIJ Nooit Saai" achter zich.
Man lacht binnenshuis bij een blauwe HOBIJ e-bike, met groene planten aan de muur.

Een merk dat wil groeien, verdient een platform dat meegroeit.

HOBIJ is al jaren een toonaangevende speler in internationale arbeidsbemiddeling. The human driven agency in flexibele arbeid. Maar de concurrentie is stevig, de doelgroep beweegt snel, en het oude platform kon de ambities niet meer bijbenen. Tijd voor een flinke upgrade. De vraag: een nieuw platform dat aansluit bij de nieuwe merkpositionering, geïntegreerd wordt met het ATS-systeem (Carerix) én inspeelt op twee totaal verschillende doelgroepen – werkgevers én internationale werknemers.

Hyperpersonalisatie. ATS-integratie. Volledige vrijheid voor team marketing.

We ontwikkelden een maatwerkplatform dat veel meer is dan alleen een website. Dankzij slimme techniek en een doordachte UX voelt het platform als een verlengstuk van HOBIJ zelf. Wat je achtergrond of doel ook is: het platform herkent wie je bent en past zich daar razendsnel op aan door middel van hyperpersonalisatie. Van vacatures tot werkgeversinfo, alles wordt afgestemd op de gebruiker. En achter de schermen? Daar kan het team van HOBIJ zélf aan de slag. Landingspagina’s bouwen, campagnes draaien, content beheren – zonder tussenkomst van ons team.

Man in magazijn, armen over elkaar. Websitebanner: Hoe HOBIJ medewerkers ondersteunt.
Smartphone toont de wervingsstappen van HOBIJ en besteedt aandacht aan talentondersteuning en huisvesting in Nederland.
Een telefoon toont het logistieke terrein van HOBIJ, met een werknemer die dozen verplaatst op een palletwagen.

Een sterk merk, een sterk platform en een sterk partnership.

De nieuwe website is niet alleen een upgrade in look & feel, maar ook in functionaliteit en flexibiliteit. Het sluit naadloos aan op de processen en ambities van HOBIJ. Vanaf dag één was er een klik. Vertrouwen, snelheid en goede energie. Precies zoals we het graag zien in een samenwerking. Samen met HOBIJ hebben we gebouwd aan iets dat blijft groeien. En waar ze elke dag weer op verder kunnen bouwen.

What our clients say

“Worth every penny”. We hebben de campagnes van Every Day regelmatig moeten stopzetten, omdat we de omzet toename maar amper kunnen volgen.

Op een zwart-witfoto is een man met krullend haar te zien, die subtiel naar de camera lacht.

Leon van Nunen

Eigenaar, Control Media

Een jong & enthousiast team, flexibel, meedenkend, eerlijk, hardwerkend. Every Day groeit mee met de bedrijven waarmee zij samenwerken en biedt een oplossing.

Lachende persoon in pak, met gekruiste armen, in een zwart-witfoto binnenshuis.

Joep Matthee

Marketing manager, Viscon Group

Every Day is een jong, gedreven, enthousiast & creatief digitaal bureau. Zij zijn niet gefocust op cijfers, maar op de volledige reis hierachter, precies zoals het hoort.

Een jongeman met kort blond haar lacht, kin op de hand, in een gestreept shirt en horloge. Zwart-witfoto.

Twan Tak

Eigenaar, Goood Petfood

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Fietsers passeren een strak Rabobankgebouw, versierd met oranje rondingen.

Rabobank Investments

Tomorrow’s Investor

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
Op een smartphone is een app voor autohandel te zien. Op de achtergrond zijn twee mensen te zien.

CarCollect

Automotive next-level

  • Branding
  • Websites
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening
  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
Op een laptop staat de site van Scooperz Social & Influencer Agency, vol met levendige, diverse foto's.

Scooperz

Likeable web-platform

  • Websites
  • Zakelijke dienstverlening
  • Branding
  • Websites
  • Recruitment
Zelfverzekerde, krullende vrouw in een zwarte coltrui lacht te midden van de stad. Ze vertegenwoordigt met trots FIT Group.

FIT Group

Digitale versnelling voor FIT Group

Nieuw recruitmentplatform

  • Branding
  • Websites
  • Recruitment
  • Websites
  • Recruitment
Persoon in wit overhemd die aan het bellen is en achter een laptop werkt, omringd door planten en houten lambrisering.

Labour Power Company

N1 in werving

  • Websites
  • Recruitment
More